SaraIdaSofia! -

Är det helg så är det så =)

Lång dag idag men de har gått ganska bra! Ett irritationsmoment sådär i slutet på dagen när jag kollar när dom två sista barnen ska hem och så står det halv 5. Klockan bli kvart över 5 och inge föräldrar syns till. Okej att man bli sen ibland men då kan man väl höra av sig och berätta det, om inte för min skull så kan man göra det för barnens skull! Det är min åsikt iallafall! Dagens usch går alltså till föräldrar som inte medelar att dom blir sådär en timma eller två sen!

Helgen är här och det är så ofattbart skönt. Känns dock tråkigt att måndag är min sista dag på strået. Men men så kan de gå! Trivs verkligen super bra där. Back to stuven ;P

Ikv så har jag ingen aning vad som sker. Haha men då är de som vanligt =) Spontat är bäst!
Nu ska iaf en tjej komma förbi och betala handpenningen på lille tito sen ska vi väl fösöka se vad vi ska äta och kanske komma på vad vi ska göra. Vet inte om alex har planerat något heller. Känner mig helt ovetande :p Haha men så kan de gå =) men de löser sig alltid!

Näe nu ska jag slita mig från datorn =)
Ha en bra Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0