SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Inatt har jag sovit så sjukt dåligt, har vaknat och somnat om vart annat!
Men jag överlever nog =) nu börjar helgen närma sig och det känns skkönt. Dock har jag en väldigt dryg vecka framför mig men ändå. På måndag börjar Alex jobba på Däckis igen och det känns väldigt skönt. Kanske jag får vara hemma lite medans han är och sliter :) haha näe men de är skönta månader när vi får mycket pengar bägge två =) Vi ska försöka spara till en utlandsresa sådär i slutet på Augusti! Skulle vara guld och få åka bort ett tag och vila och bara njuta av varandra =)
Projekten jag påbörjade igår hann jag långt ifrån att avsluta. Blä för det :p men nu måste jag ju ta tag i det tills det är klart och det är ju en fördel! Något jag gruvar mig för är flyttstädningen, Fy så jobbigt! Men de är ju för en bra sak!

Nu är jag så sjukt less på vintern att jag vill bara spy. Kan inte våren börja kika fram lite iaf, skulle vara så guld värt.
Visst kan vi ha lite vinter men kanske 2 månader, sen poff ska de bli sommar. Eller vår utan minsta snö =)
ska bli så skönt när snön och kylan försvinner. Ja tack =)

näe nu ska jag ta och käka lite frulle och sen så småning om ska jag väl bege mig på jobbet :) kort dag idag, halv 10 - 3.
Ha en bra dag, det har iaf jag tänkt ha =)

Jag älskar dig Alexander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0