SaraIdaSofia! -

Gokväll!

Denna kväll har varit otroligt seg. Trött som ett djur är jag också!
Just nu sitter jag och väntar på att Pörn ska skicka lite bilder på puppisarna men hon är lite seg den där kvinnan. =P
Kvällen har varit riktigt lugn men ändå har jag bara tänkt på en sak hela tiden... Sova!.. Men vi har varit förbi farmor och farfar ett tag och sen åkte vi vidare till Viktor och Pernilla. Sen hem och slappa framför tv´n och äta annanas=) 10 kr på coopra för en hel annanas ;) de ni! hoho!
Kanske den goaste frukten som finns, efter mandarin då!  ;)

Jag sitter och funderar om jag är på g att bli sjuk igen. Huvudet dunkar och jag börjar bli snuvig och hostig igen. Det är nackdelen med att jobba på dagis. barnen hostar bara rätt ut. Mys! Jag tror faktiskt att jag har ett ganska dåligt imunförsvar! Så förmdligen kommer jag bli förkyld och få magsjukan som går igen på dagiset jag är nu på. Jippie! kan inte bärga mig!
Näe men jag bryter ju ihop om jag ska bli sjuk igen, har så inte tid för sjukdomar! Peppar Peppar!
Idag proppade jag dock i mig ca: 20 st hela vitpeppar, de ryktas att det ska vara bra mot magsjuka :) Hoppas kan man ju alltid. Sen är det vitaminer i ett kör. Ska bannemig inte bli sjuk på något sätt.!

Dags för sängen nu!
Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0