SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Idag var jag nästan livlös när jag klev upp haha men men så kan det gå =) alex var uppe med tuppen sådär klockan 6 och jag klev upp kvart  7 =)
Dagen har varit väldigt slapp, vi hade 7 barn på 3 fröknar =) haha.. Vi tog en promenad till pulkabacken och njöt av det fina vädret medans småttingarna lekte i backen =) Sen har vi bara varit inne och läst böcker och ritat =)
Inte helt fel jobb =)

Nu sitter jag här och funderar huruvida jag ska göra. Orken att städa är inte enorm, jag kanske ska vänta tills Alex kommer hem från jobbet så hjälps vi åt =) ahha eller så överraskar jag honom =) jadu, svårt val ;)
Näe jag ska ta tag i detta bombnedslag och även kika om jag kanske lyckas hitta en tvättid =) Håll tummarna!

Förövrigt så har jag min mor och far att tacka. Vi fick låna en ljudbok av dom som alex tycker är kung. Så adjö Svensk maffia och hej aldrig fucka upp! Så skönt att få höra något annat än den där svensk maffia, kan den nästan utantill =)

Dags att göra någon nytta!

PS. Ni som undrar vad det var som luktade så fruktansvärt illa i vårat vardagsrum kan få upprättelse nu! Det är såhär att det blev en kväll när jag fått nog efter tusentals timmar av sökande efter stanken utan resultat så gjorde jag ett nytt försök. Vi fann det. Alex hade en gömma i min fina blomma där han slängt snus, öl, vin, cider, sprit osv alltså slumpen av allt han dricker. inklusive lite mormorssaft!
Jag trodde ja skulle dö när jag luktade i krukan. Så mycket avskyvärt har jag aldrig kännt! USCH! Så fy på alex och grattis till mig som nu har ett icke illaluktande vardagsrum :)


Tjing!!

Ida+Alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0