SaraIdaSofia! -

Söndag!

Det är nästan lite tragiskt hur fort helgen rusar förbi, det säger bara vips sen så är de söndag och en tung måndag väntar runt hörnet!! Blä för helger som bara försvinner. Helgen har varit relativt lugn, Lördag blev de mys hemma och Lördag for vi på fortet med min käre bror :p ahaha. Ganska kul. Man blir som ett barn igen ;) vi lyckades ändå skrapa ihop 800poäng ;) De ni!

Hoppet om att känna att sommaren är påväg vart också ganska utdött snabbt! Snön kom och nu känns det som januari! Så himla tråkigt att jag tror jag dör! Men då medans jag var på träning så var min underbara pojkvän i stan och när han hämtade upp mig så hade han köpt två fina paket åt mig! så himla kul :)
Fick ett par hur fina skor som helst som jag suktat efter sen vi var på stan sist och en helt underbar parfym. Jag gillar överraskningar kan jag berätta :) Det var värsta ljuspunkten idag =) Tack älskling!
Nu är det bara 1 månad kvar (nästan) tills vi flyttar, kan inte bärga mig! Jag längtar så ofattbart mycket! När man väl har bestämt sig för att flytta vill man ju göra det på en gång inte gå och vänta sådär helt i onödan :p haha. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge =) 1 månad kommer nog gå fort, hoppas jag iaf. Denna månad får mer än gärna bara susa förbi =)
Träningen gick bra synd bara att så många var sjuka och borta men de gick relativt bra ändå =)  ikväll blir det mys framför tv´n och se om man lyckas ta sig isäng i någorlunda tid iaf =) Ska ju trotsallt upp vid 5 snåret imorgonbitti!
Näe nu ska jag ta och städa undan lite skrot och duka bort middagen =) Måste även väcka min man så att han inte sover så mycket så han inte kan sova ikv :p Hoppas alla haft en trevlig helg! Adjö!



Escada - ocean lounge

 




IdahjärtaAlexander!
Tack för dom underbara
presenterna älskling =)
Älskar dig mest hjärtat!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0