SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Idag är det Tisdag och denna morgon var inte lika kul. Jag vaknade 6 minuter över 6 och jag börjar kvart över 6. Stress, stress, stress.. När jag väl kommer på jobbet är hon precis kvart över så jag klarade mig men jag hann inte göra något förutom att klä på mig, först när jag kommer på jobbet inser jag hur jag egentligen ser ut :P Hade en tröja jag inte använt sedan 90 talet kändes de som, håret såg ut som 14 svåra år ( som tur var hade jag en hårsnodd på handen och ett diadem i väskan. Mjukisbyxor och olika sockar =) haha. Men jag fick mig ett gott skratt när jag ställde mig framför spegeln vill jag lova =) Dagen rusade iväg. Jag vaknade väl till sådär vid 8 tiden och sedan var klockan helt plötsligt ett och dags för mig att gå hem.
Imorgon är de fyra dagar kvar på detta dagis. Känns tråkigt för jag trivs så ofattbart bra. Men men. dessutom har jag 4 dryyga dagar kvar. Imorgon 08.00-17.30. Känn peppen. och så ser tors fredag och måndag ut nästan också. Men jag ska väl kunna överleva hoppas jag =)

Idag har jag bokat tvättid så jag ska vara lite duktig. Sedan tänkte jag väl också försöka gömma alla flytt kartonger och städa upp lite =) Får dock se hur mycket som hinns =)
Idag är jag så sjukt glad för det är så mycket vårkänsla ute att det är sinnes! 7 grader varmt och strålande sol =) Mycket bra där =) Som ni kanske märker så kan jag inte sluta elta om våren som är kommen. Men det är bara för att jag är så glad =) Depptiden är på väg bort. Vi slipper mörka och gråa dagar och kylan framförallt.
Det första jag ska ta och göra nu är att ta mig en promenad med mina belowed dogs och verkligen njuta av detta magnefika väder. Har mycket jag ska hinna innan min man kommer oh hämtar mig! Bästa att kila så jag får så mycket som möjligt gjort =)

Lyckokänslor, vår, kärlek, glädje, skratt,
Jag kan verkligen säga att jag njuter av
mitt liv nu, för allt är så sjukt bra =D
Att få dela de med dig är det bästa som finns =)
 Puss


Vi två, du förgyller mina dagar.



Från de ena till det andra,
nu är kontraktet skrivet så nu är
det med 100% säkerhet att vi flyttar
1 Maj till Djupviksgatan 3A. Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0