SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Gårdagen blev inte min sista dag på strået =) Åsas barn gick och blev sjuk så jag får jobba minst idag också. Så länge det inte är jobb på stuveriet och åsas barn är sjuk får jag jobba =) Måste då erkänna att jag hoppas det inte är något jobb på stuveriet på hela veckan för då får jag vara kvar på strået veckan ut. Helt sjukt vad bekväm man blir när man är på dagis. Lite lättare jobb än att stå ute på stuveriet och slite häcken av sig  =) Haha. Idag har jag en ganska slapp dag 08.30-15.00. Hoppas vi inte ska ut nu på förmiddagen, men de ska vi nog trots att det är så isande kallt.

Fysen igår gick bättre än förväntat. det var inte så illa trotsallt :) Grattis till mig som for dit trots att pappa hade sina planer =) nu börjar även träningen i holmund och det käns toppen =) Skönt att slippa åka till ersboda för att träna :) Framsteg!
Kvinnan som var och kollade på lille Dino kändes inte riktigt reko. Det var något med hon och hennes sätt som jag inte tyckte om. Som tur var kommer det en annan idag som verkar hur go som helst =) Hon verkar mer reko och jag tror nog att jag säljer hellre en valp till hon än den där andra kvinnan som verkade lite som en surkärring! ;P haha urtsäkta men de är såå sant! Första intrycket är viktigt och jag fick så långt ifrån ett bra intryck. Men men!
Näe nu ska jag göra mig i ordning och sen måste jag börja bege mig på jobbet =P

Adjökens!

Nu är också alla söta valpar sålda =) en ska till Piteå, en till Umeå och en till tvärålund. Skönt att alla små har fått ett hem =) Näe nu ska jag försöka städa lite så det ser någorlunda ut här iaf =) Härligt också att vi har en granne som jag jobbar med på dagis som har en dotter som gillar turbo så mycket att hon promenerar med honom både igår och idag=) Han klagar nog inte på att få vara ute i solen och promenera =)
Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0