SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Det vart som jag ville igår =) bio för hela slanten och kan bara säga såå sjukt bra film. Män som hatar kvinnor är så ett måste att se! Hade inte så höga förhoppningar eftersom det är en svenskfilm men den var riktigt bra! Satt som limmad trots att jag just innan bion skulle börja så var jag så nära på att somna. Men direkt filmen började så vart jag så inne i filmen att jag kunde inte sova. Klarade mig vaken i mer än 2.5 timmar. Grattis!

Dock vart det väldigt tungt att ta sig upp imorse och när jag kom på jobbet var de ca 16 minus ute. Jag trodde jag skulle bryta ihop. Men efter lunch fick jag gå in och jobba, men då var de strålande sol och minus 3. så jag hade mycket hellre varit inne på morgonen och gått ut efter lunch :p =)
Imorgon ska jag också stå ute klockan 6 på morgonen och lasta en stor båt.. Blä för det. Men men. När jag kom hem från jobbat somnade jag ganska direkt i soffan och försov mig. Skulle hämta älsklingen halv 5 men han fick lov att ringa och väcka mig sådär 10 i 5.Efter ca 16 signaler lyckas jag svara och då frågar han vars jag håller hus, och då hade jag sagt att jag var på väg ner på däck janne. Största lögnen någonsin :p ahha jag låg och sov så gott på soffan! Men tillslut vaknade jag till och hämtade hem honom =)
Ikväll är de fotbollsträning och jag är inte allt för taggad. de börjar klockan nio och de är helt värdelöst. Spec när den slutar halv 11 och man ska upp 5 morgonen efter. Innan man har kommit hem, duschat, ätit nått, varvat ner så är klockan typ 1. Men de är inte så mycket att göra något åt.
Imorgon är de fredag igen och även denna vecka har rusat förbi. Dock så har slutet på den här veckan varot otroligt tröttsam. Känns så ofantligt stor skillnad när man jobbar på dagis och på Stuveriet. Är tusen gånger mer död efter en dag på stuven.
Nu har iaf älsklingen somnat han också :p haha, vi som var påväg bort. =P
Ska försöka få liv i honom och se hur de blir =)
TjinG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0