SaraIdaSofia! -

Tragiskt!

Idag skrev hon som ska ta över våran lägenhet på kontrakt iaf. Skönt. sen så kulle hyresvärden ha oss att flytta ut sista april. Men vi får ju inte ta den nya lägenheten förän 1 maj. så vars skulle vi då ha våra grejor under en natt. det är inte direkt så att allt rymms på ett släp. Men då sa jag att vi har ju egentligen inte sagt upp lägenheten än och han har alltså skrivit kontrakt med en tjej på en lägenhet som inte ens är uppsagd. så då ger vi väl fan i att flytta då. Men då fick jag som jag ville. så första maj går flytten till Holmsund!

Idag kände jag mig duktig och började försöka få lite ordning på saker och ting, dock slutade det i att jag hade påbörjat på 1000 projekt och nu ser det ut som 4 miljoner svåra år här hemma hos oss. och hålen i väggen är väl inte direkt någon hitt dom heller. Men men bara att bita ihop och fortsätta på mina älskade projekt! Blä!
Näe har inte tid för detta. TJING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni blir holmsundsbor igen (:

"en gång holmsundbo, alltid holmsundsbo" Tro mig man kommer alltid tillbaka!

2009-03-11 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0