SaraIdaSofia! -

veckostart!

Imorse höll älsklingen på att försova sig =) haha han vaknade sådär kring 10 i sju så han hann precis :)
själv så började jag inte förän halv 8 så jag hade lite mer tid på mig =)
Sista dagen idag och det är så tråkigt. Trivs så ofattbart bra. Men men

Igår när jag kom hem tänkte jag att eftersom Tempo är magsjuk så kokade jag lite ris åt honom, så han fick en rejäl portion ris + avkok!
Tji fick jag. det visade sig ganska fort att han är väldigt allergisk mot ris. Han såg ut som enn uppsväld hund med böldpest! Något dåligt samvete fick jag kan jag erkänna! Men de gick bra som tur var =) Idag är alla utslag borta och det känns bra. Hann bli lite små orolig där.
Träningen igår gick bra men jag ser inte fram emot fysen ikv. Men men jag måste som bege mig dit. Hade det varit någon annan än min far som var tränare hade jag såå inte kommit på fysen ikv. haha..
Dåligt påhitt att lägga träningen med herrarna :p
Näe nu ska jag rasta hundarna och sen bege mig tillbaka på jobbet!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0