SaraIdaSofia! -

Vilken pärs

Igår blev det av. Jag bytte bort min älskade pärla som jag haft sen jag tog körkortet. Vilken pärs!
Men jag kan ju lugnt säga att det var jag som tjänade på bytet, utan tvekan. Bilen jag har nu är helt rostfri och det finns inte en repa (vilket et tydligen fanns mer än gott om på bmw´n), inget fel på bilen heller. =) Så jag är faktiskt väldigt nöjd med bytet. Sen en kombi behövs ju så det är kanoners =) Skål till mig!

Imorse underskattade jag mig själv. Jag börjar jobba klockan nio men valde att kliva upp 20 över 7 för att jag skulle hinna duscha och ta hand om dogsen osv. Men klockan kvart i 8 var jag helt klar, rastat hundarna hade jag också gjort. Så nu har jag lite dötid att spilla :)
Känns öerhört skönt att inte börja klockan sex på morgonen och stå ute i 8 timmar och frysa stjärten av mig, utan nu är jag på dagis dom kommande 3 veckorna :)
och vecka 11+12 är jag dessutom i obbola på dagiset bredvid våran lägenhet så det tar mig ca 1 minut att gå till jobbet. Tack vad trevligt :)

Helgen blev lite mix. I fredags vart det lugnt och i lördags började vi dagen med att städa bilen i hela 3 timmar, satt inprincip och plockade hundhår med pincett, men ren vart den ( nästan iaf) Sen på kvällen gick vi och käkade god mat på invito och sen var vi där ett tag och förtärde alkohol vi kom hem i god tid för att dagen efter göra mig redo för att mista min pärla :P haha..
Jag vill också att Urban ska höra av sig till mig om lägenheten så man kan få lite klarhet och så vi kan sätta igång ordentligt att fundera på hur vi nu ska göra med det.
Känns både positivt och negativt. Vi trivs ju så bra där vi bor nu. Men ibland måste man tänka praktiskt. Inte min starka sida :P Hoho
Näe nu sa jag gå och koka lite kaffe sen åka på jobbet =)
Tjing!

Älskar Dig Alexander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0