SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Godmorning!!

Igår så var jag hemma och var lediga så då satte jag upp några hyllor i vardgasrummet, städade och tvättade, tömde diskmaskinen osv! allmän nytta dvs!
Det var inge fint väder så jag höll mig mest hemma =) Sen när Sandra slutade gick vi en promenad med småttingarna =)
På kvällen hade jag fotbollsträning men jag hade så förbannat ont i min benhinna fortfarande så det gick inte att träna. Så de sög! Börjar bli sjukt less, det ända som går bra att göra är att åka inlines. Vet inte varför men de kanske är en annan belastning.
Idag är jag också ledig och det är så ofattbart drygt när alla andra jobbar! Fast älsklingen har halvdag idag tror jag :)
Imorgon är man också ledig eftersom de är röd dag, jag är heltklart ledig på tok för mycket. Men de är inte så mycket att göra något åt!

Idag blir det lugnt, ska gå en promenad med dogsen strax till att böra med sen blir det att kika tv. =)
Förhoppningsvis när min man slutar så ska vi fixa barbordet och sätta upp det och kanske at vi tar en tur på inlines =) Jag tycker vi kan åka in till stan och ta en glass, men vi ser väl :)
Dags att ge mig ut på prommis! Ha en bra dag!
Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0