SaraIdaSofia! -

gokväll!

Idag så har jag och viktoria varit och åkt inlines runt holmsund i ca: 2 timmar :) haha! Hur kul som helst :) Viktoria var väl ingen topp åkare direkt, inte för att jag är det men hon var fan snäppet sämre :)
Sen åkte jag hem och så kom älsklingen hem vid halv 5, då tog vi en tur till berga på rullisar då också, eller mittituvan eller vad de heter och när vi kom dit hade vi mackor och loka med oss som vi förtärde =) Det var hur mysigt som helst vill jag lova :) Det är rätt så fint där kan jag också lova :) Sen åkte vi hem fast då hade vi motvind så då var det inte lika kul. Sen blev de ingen fys ikväll men jag har ju fått min dagliga motion ändå =)

Nu ikväll blir det bara lugnt, ledig imorgon är jag också! börjar bli less på att aldrig jobba, det är som lite smått drygt när alla andra jobbar för då har man inge vettigt att göra! Men jag har iaf sökt ett nytt jobb idag så vi får väl se hur det blir med det =)
Vi tog en tur förbi mor och far men när vi nästan är framme så möter vi dom och då var dom ute och gick så det blev ingen visit där inte =P
Nu håller jag på att tvätta och hade väl tänkt dra dammsugaren en sväng om :) Ha en trevlig kväll gott folk :)




Fikatajm =)



Jag är väl ingen superåkare direkt :)





Tack för en mysig "utflykt" älskling! DU förgyller mina dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0