SaraIdaSofia! -

Hopplöst borta!

HOPPET!?
För två veckor blev min mobil överkörd på jobbet :P haha Ingen kommentar ;) men det repade jag mig från och skaffade en ny mobil, visserligen ingen spec och flashig mobil men jag hade iaf en! Men nu är den spårlöstförsvunnen från igår. Jag hittar den ingenstans, jag var helt övertygad om att jag hade den i jobbjackan som var på jobbet men när jag åkte ner på jobbet idag så blev jag varse om att så var inte fallet. Blä för det. Så nu är jag mobillös och jag måste försöka fixa det på något vis, vet bara inte hur men det ska nog lösa sig. Blir väl att köpa en ny tillslut men jag tycker de är ovärt att lägga pengar på en dyr telefon, finns så mycket annat roligt man kan göra istället. Men men. Fast med min tur så borde jag kanske vara utan mobil. Skulle kanske behöva en hemtelefon med sladd så att den inte kan försvinna från mig! Hahaha.. Fast då skulle väl hela huset rasa och så är jag hemlös också! Jadu, så kan det gå! Det jobbigaste är ju att måsta vänta på ett nytt simkort. Blä!
Känner mig så ofattbart handikappad utan mobil! Så idag är det synd om mig, så ni som vill nå mig får helt enkelt komma hit! =P

Idag blir det bara chill, har varit på prommis med hundarna och så har jag tvättat lite och käkat lunch med min man nyss. Nu hade jag tänkt städa upp lite och se om jag inte kan få ha tur för engångsskull och så bara råkar jag hitta min
käre telefon. Det skulle vara great vill jag lova!
Men men så kan det går.
Önska mig lycka till =)
Tjing!


Zylber.com

Kommentarer
Postat av: maddeh

jag förstår det! :)



haha, allriight!

kram

2009-05-12 @ 15:15:23
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0