SaraIdaSofia! -

Joy!

Imorse när jag vaknade käknde jag mig ofattbart trött, jag klev upp och gick till köket och tog mig ett glasvatten! Sen när jag står där inser jag att klockan var 05.30, inte konstigt att jag var trött, så jag skyndade mig till sängen igen och somnade om direkt :) haha
Idag spelade vi match mot UIK´s juniorlag, seriestart som slutade 2-2. Helt okej match vi var lite slö dock men vi förlorade iaf inte =)
Sen åkte vi hem och skulle fara och kika på Obbolas Alag men de blåste så mycket så vi åkte hem :)

Ikväll har vi ätit värsta goda middagen med förätt och hela kalaset! Mys :) Nu börjar eusovision och de kommer bli spännande, undrar om Sverige ens ahr någon chans? Tveksamt, vi har inte haft en chans på tusen år känns det som!
Hur som haver, nu ska jag gå tillbaka till tv´n! Ha en bra Lördagkväll :)

Jag älskar dig älskling du och jag är det bästa :)
Du gör mig så ofattbart lycklig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0