SaraIdaSofia! -

knepigt!

Idag är det torsdag och röd dag så man är ledig! Å det får denna dag att verkligen kännas som en fredag vilket gör det extra jobbigt att kliva upp och jobba imorgon, men men de är inget att göra något åt, bara att gilla läget dvs =) det är ju ändå Fredag imorgon och det gör allt lite lättare om man hela tiden tänker på att det snart är helg!
Idag klockan halv 2 ska vi vara på sandviksplan och dra över något skydd över gräset, mitt i ljusa dan, de gillades inte, jag hade ju annat jag ville göra.
Älsklingen åkte just med sin bror till sävar för att hämta en bil åt Ph så nu är jag hemma och sitter här och lyssnar på musik!
Imorse när jag vaknade kände jag mig bakis och död, trots att jag var helt nykter igår, skumt. Sov i typ 10 timmar och ändå kändes det som att jag skulle kunna sova 14 timmar till! Men det vart inget av, får inte vända på dygnet så jag inte vaknar imorgon när jag ska på jobbet. Känner inte peppen för när väckarklockan ringer där vi kavrt över 5 snåret! Blä! Hade hellre börjat 7 och slutat 4.

Jag är faktiskt inte död i benen efter gårdagen men älsklingen klagade lite grann :p hahaha!
Det var sista spurten som gjorde det ;)
Näe nu ska jag gå och göra mig i ordning sen ska jag åka inlines ner på splan! Have a nice day!
Måste även försöka få tag i biljetter till whitesnake!? Någon som vet hur man får tag i det?? Jag gjorde dock värsta tabben, på jobbet fick man köpa biljetter för 250:- per person för båda dagarna och jag missade det hela. Ajaj! Men iaf, om ni vet hur man får tag på det är ni välkommna att skriva vars dom finns =)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

har rea på två bloggdesigner just nu! :D

buda gärna om du är intresserad :*

2009-05-21 @ 17:10:12
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0