SaraIdaSofia! -

Lördag!

Igår efter jobbet var de oerhört skönt att komma hem, jag var måttligt less vill jag lova! å jag vann inte ens flaskan. det sög, men nu är jag ledig på måndag iaf och det känns relativt skönt :)
Efter jobbet bar det ut till mor och far och så fick hundarnba busa av sig, mamma hade fått punktering så hon lånade våran bil till stan och vi fick vara ute på lövöudden och sola och spela lite fotboll, sen på kvällen bjöd som på middag, grillat =) Vid 12 åkte vi hem, eller först till subway å köpte en macka och sedan hem. Jag var så sjukt trött när vi kom hem, de kändes verkligen att jag varit vaken från 5 på morgonen. Kan ju meddela att jag somnade väldigt fort.

Idag vi halv 2 har jag träning och sen vet jag inte vad som händer ikv =)
Det återstår att se =) Näe nu ska jag klä på mig å så ska vi gå ut med dogsen =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0