SaraIdaSofia! -

Lördag!

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera här, sist jag skrev var ju i tisdags skulle jag tro ;P Men det har varit fullt upp sen vi flyttade i Onsdags. .  Nu är vi holmsundsbor igen och det känns wonderful!!!
Vi trivs hur bra som helst och det är äntligen någorlunda ordning i vårat nya hem! Hundarna har väl inte helt anpassat sig men det blir bara bättre och bättre :) Dock har vi inga kanaler ännu men de jobbar vi på :) Sen så har vi inte hunnit få upp datorn heller. Men det är work in progress!

Idag så har vi spelat match och den slutade 2-2! Grattis till mig som fick göra mål. men det var tur för vi låg under med 2-1 och vi förtjänade inte att förlora.. Inte ens nästan!
Imorgon är de match igen mot sandviks pojkar 15-16! haha.. vi kommer åka på dyngstryk :P Men så kan de gå :)

Valborg spenderades ute på Lövöudden hos mina päron vi grillade och drack gott :)
Sen när kvällen började ta slut så tog vi taxi hem. Men, när vi kommer hem till lägenheten och klivit ur taxin inser vi att bilnycklarna är i bilen som står ute hos mina föräldrar och på bilnyckeln sitter hemnyckeln! Grattis till oss! Men efter 1 timma fick vi tag i min bror som körde ut på lövöudden och hämtade dom :P hahhaa. Måttligt less kan jag berätta att vi var!
Vi tog oss inte ens in i trapphuset. Trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl! Och nu när det är vår så vill man så gärna tro att det är sommar så man klär sig alldeles förlite! Men vi överlevde!
Ikväll så grillade vi igen hos mina päron och nu ser vi Barca - Real Madrid! Barca leeker med dom. Nästan pinsamt..
Men jag var tvungen att ta en paus och sätta mig här och uppdatera mig lite!
Förövrigt så är jag hur lycklig som helst och livet leker :)
Nu måste jag gå och se klart matchen! !
Tack och Adjö! Njut!

Jag älskar dig din underbara jävel ;)
haha! Puss.. Du + Jag = Sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0