SaraIdaSofia! -

Måndag!

Imorse vaknade jag och kände mig faktiskt rätt så utvilad vilket faktiskt var en relativt skön känsla :)
Jag bagav mig på jobbet och det har faktiskt flytit på ganska bra. Haft det skönt ute i det fina vädret kan man väl säga :) Dagen isig har också gått väldigt fort och det är aldrig fel när arbetsdagarna susar förbi!
Imorgon är jag ledig, på gott och ont. Men det är inte så mycket att göra något åt! Bara att gilla läget så att säga!

Idag hade jag tänkt göra massa nytta. Jag ska först och främst upp till stan och lämna igen en tröja som min älskling köpte för den var förstor och sen tänkte jag åka förbi och köpa lite nödvändigheter till hundarna osv.
Sen får vi se vad jag hittar på när jag kommer hem, hade iaf tänkt tvätta lite och städa upp från helgen! Sen får jag se om jag hinner/ids åka och sola. . Det återstår att se, men de skulle inte sitta fel! =)
Sen ikväll blir det väl någon form av träning, hade väl tänkt mig att försöka mig på att övertala min man att följa med ut och springa, men vi får se hur det går ;P hahah. Jag har ju lyckats förut så varför skulle jag inte lyckas nu? Bara det inte börjar regna mera för då blir det absolut inget av! =)

Förövrigt så har det varit en bra dag idag :) jag är allmänt lycklig och det eviga tjatet, sommaren är på väg men jag gillare skarpt :) haha... Näe nu ska jag byta om och bege mig upp till stan! Smell you laters!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0