SaraIdaSofia! -

Min lediga dag!

Godmorgon!

Känns väl sådär att jag är uppe och sitter vid datorn nu sådär kring 7 tiden på en dag när jag är ledig. Men såhär ligger det till. Jag vaknade vid tjugo i 7 utav min mans väckarklocka och var pigg, trots att jag gick och la mig sent igår!
Men det är väl egentligen inget att göra något åt, bara att kliva upp och njuta av det fina vädret!

Idag blir det lugnt, hade tänkt sola men det är väl mer eller mindre min plan för idag eller Sandra skulle komma förbi när hon slutade så skulle vi gå ut och gå med dogsen men de blir väl kring 3 snåret!

Näe nu ska jag gå ut på balkongen och kolla om det verkligen är fint väder eller om man blir lurad av att det är sol och sen så är det svinkallt ute! =)
Ses!


Zylber.com

Gå in och kika, jag lovar det finns fina smycken, har hittat tusentals och missa inte vattenfallet,
det är riktigt värt! Smycken som minskar i pris, en krona för varje minut =) Check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0