SaraIdaSofia! -

nightshow =)

Ikväll har jag och älsklingen lagat go mat med värsta goda salladen med fetaost :) Inte helt illa vill jag lova :)
Efter middagen så lekte vi frisörer och färgade först älsklingen blond, vilket blev en katastrof så det var tur att vi bara gjorde det för att den andra färgen skulle fästa bättre och bli skarpare!!
Sen fick han gå runt blond ett tag medans vi gjorde ljusa fina slingor i mitt hår :) å nu sitter alexander med den riktiga färgen. . RÖD!!!
Jag skulle nog kunna skjuta honom! Tror inte på detta påhitt! Men de är ju hans val =) Tur att jag tycker om honom exakt lika mycket trots färgen på håret :) haha!
Får se om jag lyckas ta någon söt bild på honom sen som jag kan lägga in =) haha!

Mitt hår blev iaf kanoners =) återstår att se hur min mans frisyr kommer se ut! Jag är väldigt skeptisk :P haha.!

Näe nu ska jag hjälpa honom att tvätta ur det och sen invänta resultatet! hoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0