SaraIdaSofia! -

Ohdjes!

Turen idag till stan ledde till en ny tröja som passade mig utmärkt :) Egentligen var det älsklingen som skulle handla kläder men det blev jag! Det blev en super fin tröja från puma :) Det blev ingen solning idag men de får gå bra ändå, kanske far imorgon när jag ändå är ledig =)
Min mobil är också borta. . Jag hoppas för gudsskull att jag glömde den på jobbet men man vet ju aldrig!

Näe nu ska vi bege oss ut och kuta ;P haha uppdatering kring det kommer senare ikv :)


Kommentarer
Postat av: maddeh

shit vilken snygg koftaaa! :)



kika gärna in till min blogg och ställ en fråga under min frågestund! :)

kram

2009-05-12 @ 11:48:35
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0