SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Igår var jag ledig och lyckades ändå inte sova ut för att det blir så sjukt ljust i sovrummet eftersom vi inte har någon rullgardin eller liknande. Detta resulterade i att jag ringde och väckte vrickadevickan och vi bagav oss till stan för att inhandla en rullis!
Det blev gjort + lite allmän shopping :) haha..  Jag lyckades även skaffa oss kanaler :) För i denna lägenhet finns det inge kabeltv så vi fick skaffa oss en boxer =) Skönt att ha alla kanaler nu igen=)
Sen så blev det att gå till Sandra och låta hundarna busa av sig och sen gick vi hem till oss och kika tv och dom små busade så dom var totalt död! Kan lova att bägge sov gott inatt! spec lille leon. Han var nästan helt död när sandra gick hem :)
Sen när älsklingen kom hem så åkte jag och hyrde en film vilket resulterade i total flopp! Den var bortom all ära! Usch vilken dålig film! Men men så kan det gå!

Idag är jag också ledig och jag fick sova ut lite mer idag eftersom det var mörkt hela morgonen :) Idag blir det bara lugnt, ska dona lite i lägenheten och sen blir det nog att åka och sola med Sandra. Har även varit på en promenad imorse med dogsen våra :) Härlig dag med fint väder :) tycker bara att värmen kan komma nu också. inte bara solen!

Skönt att vara ledig men jag behöver faktiskt jobba! Men jag vilar upp mig inför sommaren haha :P
Förövrigt så har vi inhandlat en hundbädd till Tempo som han vägrade ligga i, han la sig bara bredvid hela tiden. Men imorse när jag klev upp så låg han och sov i hundbädden. Så vi köpte det inte i onödan iaf :)
Näe nu ska jag dona lite och sen ska jag även hinna åka över till thomas och hämta sommardäcken och sen ska jag lämna bilen hos min man så får han ordna det där! Jag vet att vi är lite sent ute, sisådär 5 dagar. Men nu ska det bli gjort!
Grattis till oss! Vi har inte lyckats sätta på sommardäck i tid och då jobbar alexander ändå på DÄCKJANNE! hahaha, men så kan det gå :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0