SaraIdaSofia! -

Håhåjajja!

Idag har jag flängt runt runt känns de som =P
Först så åkte jag på konsum men där fanns givetvis inte allt jag behövde så då åkte jag över till obbola och gick på ica där och inte där heller fanns allt som jag behövde så jag handlade lite på ica sen åkte jag till konsum och handlade resten.. Sen åkte jag på nisses konditori och köpte fika som jag sedan åkte förbi med påå älsklingens jobb =)
Sen gick jag en promenad med dogsen och sen kom jag hem, somnade i soffan och vaknade halv 4.. Försent dvs... Sen nu åkte jag ner och gjorde några ärenden till och nu när jag kom hem insåg jag att jag glömde dricka.. så det får jag ta nnär jag snart ska åka och hämta alexander på jobbet!!!
Ikväll blir det iaf middagsbjudning här hemma.. Min familj kommer och även så min käre farmor och farfar :) Himla trevligt tror jag =) Insåg också just att min farmor är vegetarian så hon ska få lax men då slog det mig just att dte kanske inte är så gott att äta lax och potatisgratäng... så de måste jag också åtgärda...
Näe nu har jag inte tid längre...
Trevlig helg! Puss

Kommentarer
Postat av: rasmus och nils

nice blogg

2009-11-06 @ 19:47:51
URL: http://wellsknack.tk
Postat av: Madicken

Ha en härlig fredag :D

2009-11-06 @ 23:06:20
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0