SaraIdaSofia! -

Made in Sweden!

Min arbetsdag har gått bara bra, jag tog mig upp i god tid, dock emd lite hjälp från min söta älskling! Väl nere på jobbet så flöt det på bra och dagen har faktiskt gått ganska fort.. Jobbade tillcohmed över till 4!!! Lite måste jag ju kämpa, dock var vi klar 5 över tre men fick betalt till 4 så, så himla mycket kämpande blev de ju inte =P Haha!
Imorgon är jag ledig å de var himla synd, stämplingen går åt fanders om jag ska hålla på att få jobba 8 timmar.. Ska jag lix jobba kan jag väl få jobba mer.. Annars förlorar jag ju bara på det!!! Men men så kan de gå!
Nu har jag gjort helg iaf! Ikväll blir det träning och sen hem och slappa!
Nu hade jag tänkt sitta lite på facebook och sen ska jag gå på posten och hämta ett paket :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Var med och tävla om en helårsprenumeration! http://killmee.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-en-tidningsprenumeration.html

2009-11-12 @ 16:28:05
URL: http://killmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0