SaraIdaSofia! -

Morrn!

Imorse klockan 10 ringde väckarn, jag fick ordagrant kämpa för att ta mig upp, så himla trött va jag. Men jag lyckades tack vare min söta man som knufade ur oss ur sängen :)
Nu har han åkt ner på jobbet en snabbis för han skulle fixa något och medans så sitter jag här och nördar mig!
Idag blir det att åka upp till stan när älsklingen kommer hem, vi ska först in på arbetsförmedlingen en sväng och sedan får vi se va som vi hittar på mer. Men de är prio nummer ett :)

Regnet håller i sig och jag är så himla less på detta väder, hur kul är de på en skala? varje gång man går ut så blir man blöt.. Det är hopplöst! Låt snön komma istället!!!
Näe nu ska jag gå och göra mig iordning så att jag är klar när älskligen kommer för att hämta upp mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0