SaraIdaSofia! -

morrn!

Imorse var de en trött Ida!!! Kändes som att jag inte hade sovit ett skit när jag klev upp! Men men! Så kan dte gå!
Nu har jag iaf vart och släppt av Alex på jobbet och nu sitter jg och väntar att jag ska få gå på vårdcentralen, ska dit vid 1 så de är ju a 45 min kvar!
Idag blird et nog inget spec, jag hade tänkt städa och göra det fint! Eventuellt att jag ska bara lite kolakakor, Älsklingen fyller ju år på fredag! Sen får vi se om Veronica kanske kommer förbi på en kaffe eller så :)
Idag ärjag iaf ledig, om ni inte listat ut det redan, imorgon vet jag dock inte, jag skulle tro att de blir jobb. Men Som sagt man kan aldrig veta. Det är charmen med mitt jobb! Först klockan 15.00 vet jag säkert!
Näe nu ska jag hugga in i städningen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0