SaraIdaSofia! -

Slut!

Nu är helgen slut, helgerna går helt klart föör snabbt! Men men inte mycket att göra något åt :) Idag har jag köpt nya springskor som sagt, himla bra blev de.. tror jag iaf :)
Löpningen gick bara fint, 40 minuter var vi ute och sprang, för de är ju el classico på tv!!! Barca leder med 1-0 mot Real Madrid än så länge :) Fast nu har Barca en utvisad, så vi får se hur de går. Så därför blev de lite kortare löpning så vi skulle hinna se andra halvlek!!

Imorgon är de jobb igen, vet dock inte riktigt vad jag ska göra imorrn men de löser sig iaf :)
Nu ska jag sätta mej ner i soffan och kika på matchen och sen blir de att hoppa in i duschen å sen väntar sängen :)
Hoppas ni haft en trevlig helg!! Det har iaf jag :)
Pusspuss

BTW!!! Vi köpte första julklappen idag :) Glad första advent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0