SaraIdaSofia! -

tooo late!

Bion var himla bra vill jag lova =) Längtar redan till den 28:e för då ska vi se tredje filmen!! Kommer bli super skulle jag tro :)
Efter bion åkte vi förbi Anders och Annika där min mor och far spenderat kvällen. Dom spelade wii och tävlingen var nästan blodigt allvar ;P haha! Som jag förstod det så hade tjejerna spöat killarna ett antal gånger =) Så vi blev kvar där och drogs med av den spännande tävlingen! När vi väl lyckats slita dom därifrån så skjutsade vi hem min mor och far och även min käre lillebror.

Nu är vi hemma, förlorade dock en hund på vägen hem.. Min käre mor och far kidnappade denna gång minstingen, Turbo! Men de är ju mysigt för honom att vara hos dom, mysigt för mamma och pappa iaf ;P Näedå, Turbo trivs där ute :)
Vi resterande är nu på hemmaplan och snart nalkas sängen, hade bara tänkt skriva av mig lite om kvällen först =)
Jag har iaf haft en super trevlig kväll och jag älskar underbara kvällar med en underbar pojke :) Kan inte bli så mycket bättre..
Imorgon är det söndag och det betyder mjukisar och mys! Tror inte det blir så himla mycket avancerat imorrn iaf :) Sådana dagar är ganska okej dom också =)
Näe nu väntar älsklingen på att jag ska komma och lägga mej så Sovgott! PussPuss


 

 

Ida ♥ Alexander

Förevigt, föralltid :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0