SaraIdaSofia! -

åhåjaja!

Nu är jag hemma igen, har just vart på en lång cykeltur med Tempo! Han tycker de är så himla kul att få fara ut och röra på sig =) Man riktigt ser lyckan i hans ögon!!
Nu har jag gjort helg, de är inge mer jobb i veckan å de känns ju sådär.. Inte så himla bra men de är ju riktigt sklönt att vara ledig om jag får säga det själv! Å så länge Alex jobbar heltid så går de ju finemang!!
Ikväll blir det nog bara att ta de lugnt, skulle tro att min älskling är slut idag, de är onsdag och det är en jobbig dag. När man jobbar heltid är Onsdagen alltid den jobbigaste dagen..
Måste bara säga att det blev toppen med rullgardinerna i vardagsrummet =) Inte en gnutta ljus kommer igenom och de vart faktiskt snyggt också. Superb!!!

Jag längtar inte till snön.. Den kommer snart och de känns jobbigt.. Det är när den kommer och sen någon vecka senare förvinner den osv de är de osm är jobbigt. All slaks och fanskap! Men när den väl ligger på plats och marken är vit så är de faktiskt himla fint =) de är också bara 57 dagar kvar till jul! Shit vad tiden går...
snart är man gammal å grå. Det säger bara pang!
Näe nu ska jag sätta mig och se gossipgirl =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0