SaraIdaSofia! -

blä!

Detta är inte kul. Jag hatar mensverk speciellt när man måste få vara "frisk" eller vad man ska kalla de =P haha!
Hur som haver så har jag inte gjort mycket idag. Mest bara legat under världens mysigaste filt och sett på tv. Jag har dock haft mina ups and downs och när jag vart på upp så har jag lyckats plocka undan lite och städa.. Men nu vet jag inte om jag kan proppa i mig så himla mycket mer pronaxen. Jag ska iaf ta en innan jag ska fara på min ansiktbehandling för jag orkar inte sitta där och må pyton. Så då får jag ta det nu istället.
Ibland önskar jag att jag fick vara men man så jag aldrig behövde ha eller ens bry mig om något gällande mens..
Men nu funkar det inte så. Jag AVUNDAS dom som inte känner ett knyst udner sin mens. Gud vad jag skulle vilja ha de som dom människorna..! !

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg :D

2009-10-23 @ 23:03:01
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0