SaraIdaSofia! -

godkväll!

jag måste vara himla snäll alltså.. Jag körde upp min bror och hans vänner till hörnefors och jag ska hämta dom klockan 12 inatt! Sjukt vad snäll jag är :) haha!
Idag nrä älsklingen kom hem från jobbet åkte vi upp och köpte svarta rullgardiner till vardagsrummet. Det är himla jobbigt när man sitter på morgonen och de är ljust ute för då speglas typ allt i tv'n. Men inte nu längre =) Sen blev de lite annat smått och gott. Bland annat en ben och jerrys som vi strax ska sluka i oss =D Inte illa.. cookie dough dessutom.. Mumma!!!
Näe nu är de bäst att det blir glass dags innan jag ska åka iväg till hörnefors igen.. Trevlig kväll på er alla Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0