SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen :) Har nyss pratat med polisen och det är inte lätt att komma ihåg detaljer om något som hände för så längesen. Men men någorlunda gick de iaf =P
Idag ska jag jobba på skolan igen, ännu ett sådant där tungt pass =) Ska jobba från 13.30-16.30!
Men som man brukar säga, många bäckar små!


Innan ja ska åka och jobba så hade jag tänkt att bara ta det lugnt, ta en varm dusch och kika på tv =) De gillas.
Något som är lite små kul är ju att mina söta hundar har ännu inte klivit upp utan dom sover som stockar, haha. DOm är riktiga sjusovare


han ligger frivilligt i buren tom (han brukar hellre ligga på sin bädd som vi har bredvid sängen). Dock så väckte jag han av blixten men nu sover han igen :P haha!
nu kom lille man upp så nu är det väl bara en tidsfråga innan de är full rulle här hemma =)


Godmorgon!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0