SaraIdaSofia! -

gokväll!

Att camilla fick lämna IDOL de trodde jag då banne mig inte. Men men så länge tove och erik är kvar så är jag nöjd =)
Nu har jag bakat klart nästan allt.. Bara tårtan kvar. Har dock inte bestämt vad för tårta det ska bli men något smarrigt iaf =)

Tänkte lägga in lite pics:)



Så himla duktig jag är :) :)



Så här fint var de när jag kollade ut genom fönstret imorse! Hopplöst!



Turbo hatar sin bur, men Tempos bur tar han gärna över så fort han får tillfälle!
Förövrigt så har Turbo hittat en ny sovplats.. Jag sökte nämligen honom tidigare idag och tillslut hittade jag han. Å gissa vart? Jo i garderoben på nedersta hyllan inbäddad i alex kläder =P Hahahha! Sötaste Turbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0