SaraIdaSofia! -

hallå i stugan!

Nu är Pernilla här och vi har druckit kaffe och snackat en hel del! Himla trevligt måste jag säga.. Dock så har hon somnat på soffan nu men de göör inget :)
Då fick ju jag tillfälle att smyga iväg till datorn och uppdatera mig lite =)
Hur som haver så vägrar min hosta gå bort och jag tappar rösten lite nu och då och de är himla irriterande.. Nästan så att inte ens cocilanan hjälper. Jag får ändå hosta på nätterna.. Men de skulle säkert vart tusen gånger värre om jag inte hade min käre medicin! ! Japp Japp!!
Nu hade jag tänkt tvätta och bädda rent i sängen.. Jag bara älskar att sova i nytvättade sängkläder. Så himla mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0