SaraIdaSofia! -

Hallå söndag!

Lite halvdålig uppdatering har det vart i helgen men de beorr på att det vart fullrulle hela helgen =)
Fikat i lördags gick super och det var fullthus hela lördagen från klockan 13,00-18.00 och sedan på kvällen blev de bowling med Jonas och Veronica. Himla trevligt. Efter bowlingen drog vi vidare hem till dom där de spelades Buzz. Så lördagen vart en hellyckad dag =) När vi sedan kom hem på natten så var jag en aningens slut och jag somnade ovaggad =P hehe
Idag har vi mest vart hemma och chillat, vi gjorde ett ryck imorse och städade upp från igår och sedan har det inte hänt mycket alls. Relativt skönt måste jag säga =) Tyvärr så måste vi återgå till vardagen imorrn och vanliga rutiner kickas igång.. Jag är dock ledig imorgon men de är bara en tidsfråga innan en storbåt kommer in! De pratades om att den skulle anlända i början av veckan men vi får se.
Jag hade iaf inte tackat nej till att vara ledig på onsdag eftersom de är min födelsedag och då tycker jag att man förtjänar att få vara hemma och städa och göra fint och bara ta de lugnt innan alla kommer på fika... Inte behöva stå ute i kylan och frysa röven av sig och jobba.. =) dock är de bara min åsikt. Men man ska vara glad att man har ett jobb iaf. Alla har ju inte den turen..

Min älskling gjorde också en smörgåstårta till fikat =) Supergod vart den! Tack älskling :)
Nu ska vi snart käka middag och sedan blir det att åka och träna lite fotboll =)
Puss



Goeste smörgåstårtan =) Mums säger jag bara!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0