SaraIdaSofia! -

Helgen = Slut!

Ja de känns väl sådär, är fortfarande halv sjuk och det verkar som att det vägrar bryta ut. Jag skulle ju hellre bli dödssjuk nu och sedan om 3 dagar så är jag frisk än att nu gå och vara halv sjuk i en vecka.. Men men synd att man inte kan styra detta!

Idag åkte vi ganska tigit upp till stan där vi gjorde några ärenden och sedan åkte vi förbi B-I och Sven och där ble de fika =) Inte fel alls =)

Nu är älsklingen i Obbola och skruvar i bilen medans jag hade tänkt städa lite och tvätta lite kläder, vi får dock se hur orken blir men förhoppningsvis får jag lite gjort iaf =)
Imorgon fyller min kära farmor år och då blir de fika för hela slanten =)
Näe nu ska jag sätta igång! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0