SaraIdaSofia! -

home sweet home!

Nu klev jag just innanför dörren efter att ha vart och jobbat en väldigt "ansträngande" pass.. Hela två timmar var jag tvungen att hänga på fritids :P haha! Det gick bara fint iaf :)
Imorgon är jag ledig och även så på fredag, så nu har jag gjort helg och de känna faktsiskt ganska skönt =)
Nu kommer snart min älskling hem och då blir de att laga middag och sedan får vi se vad kvällen bjuder på =)
Jag var lite småsugen att gå på bio men min man är kanske helt död om dom haft mycket att göra. Sedan vet jag ju som inte när han slutar heller..

Imorgon så hade jag tänkt åka in till stan, först ska jag på vittnesförhör och sedan måste jag åka in till stan stan och köpa en ny näspiercing eftersom jag har tappat min så nu är jag utan och det är inte bra för rätt vad de är så har det vuxit igen och det vill vi ju inte.. Nej nej!
Sen skulle jag även behöva gå ut på en långpromenad. Så de är morgondagens planer.
I helgen kanske de blir fika, jag vet inte ännu. Jag fyller ju år om 1 vecka och på onsdag så jobbar ju min man och då blir det så sent så jag överväger att ha fika i helgen, eller så tar jag de helgen efter. Men då blir de ju mycket längre bort och det är dåligt! Haha

Jaja de löser sig nog :) ska samråda med Alexander så blir det nog bra =)
Nu ska jag sätta mig framför tv'n och kika om de är något bra =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0