SaraIdaSofia! -

I slagsmål med bönder och en säck potatis och en tunna sill!

Harregud säger jag bara, nu är vi hos min mor och far och jag har bänkat mig vid datorn men gav upp allt som hette facebook och apberget pga att detta internet på grund av att de går så innåthellvette segt! Det är de sjukaste.. Jag hade glömt bort hur de är att bo i skogen, eller så hade j rent av förträngt de=P haha

Nu ska jag iaf se hur de går för min käre man som håller på att laga mat! IKväll blir de bara lugnt och de känns skönt, är otroligt trötter =)
Trevlig helg!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Följ min blogg på Bloglovin' så följer jag din!:)

Kram!

2009-10-10 @ 11:44:16
URL: http://typsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0