SaraIdaSofia! -

men hoppet??

Så här ligger det till. Veronika kom förbi och hälsade på och vi cnackade skit och drack kaffe =) Himla trevligt måste jag säga =)
Sedan när hon åkte så kom jag på att de var bäst att sätta igång med bakningen.. Så jag bakade chokladsnittar och sedan gick jag raskt vidare till att baka hallongrottor... MEN nu är de såhär att jag har inga former.... Så dett sög + att jag har inge pengar på min mobil så jag får inte tag i någon och sedan så är det så att jag har inte tänkt traska på konsum i regnet... Så nu sitter jag och väntar på att min söte pappa ska se mina sms och ringa mig och förhoppningsvis så slutar han snart och då kan han köpa med sig det när han åker hem och komma förbi mig med dom, plus att jag behöver mer smör..
Skål för regnet !!

Tack för att regnet förstör min bakdag =( haha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0