SaraIdaSofia! -

Äntligen Fredag!

Jobbet idag har gått kanon! Jag trivs så bra att jobba med barn =)
Nu är jag nyss hemkommen och nu inväntar jag min käresta! Han slutar på ca: 1 timme skulle jag tippa på!
Ikväll har vi inga planber, så vitt jag vet iaf =P haha! Men något "helgigt" blir det väl iaf om jag inte tror fel...
Sen på Söndag ska jag till IKEA med min mamma och min mormor =) Det kommer bli helskoj =) Passande med lön idag =) Haha!
Nu kom jag på vad jag skulle vilja göra ikväll... Jag vill gå på bio =) Undra om jag ska boka bio i smyg och sedan överraska min älskling =) ? Kanske de =)

Förövrigt så blir det att joba på skolan på måndag också, men sen får vi se vilka dagar det blir av dom resterande 9 dagarna som jag behövdes, jag ska prata med min boss och höra om jag får vara ledig från stuven i 2 veckor och får jag inte det så kommer jag att jobba dom dagar jag inte jobbar nere i hamnen !
Perfa. Då vet jag iaf att jag har två veckor säkrade med heltid =) Det är ju inte fel...

Näe nu ska jag plocka undan lite innan Alexander kommer hem så känner jag mig duktig =)
Trevlig helg! !! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0