SaraIdaSofia! -

bad bad bad!!!

Imorse så vaknade jag och märkte att min älskling var borta, jag kollade på klockan och den var halv 4 på natten!??! jag igck upp för att hitta honom men han var inte kvar.
På vårat barbord låg en lapp där de stod att vi två var ett misstag och att han inte längre ville ha något med mig att göra.
När jag gick runt i hela lägenheten upptäckte jag också att alla hans saker var borta. det fanns inget som var hans. Jag sprang till garderoben och likaså där, alla hans kläder var borta.
Jag ringde på hans mobil och det ända svar jag fick var en tant som sa att nummret hade sagt upp.
Jag kände paniken komma krypande. Jag visste inte att det var något som var fel. så sent som igår kväll berättade han hur mycket han älskade mig och att det alltid skulle vara vi!
Jag har aldrig kännt mig så sönder!!

Som tur var vaknade jag upp, kallsvettig och tårar i ögonen och
inser att allt bara är en hemsk hemsk mardröm!
Tacka gudarna för det!
Längesedan jag kände mig så lättad!
En dröm som jag gärna slipper drömma igen =P
Min man har nu åkt tillbaka på jobbet efter en lunch med mig och
han sa att han älskar mig mest av allt så allt är som det ska :)
haha! Jag älskar dig Alexander Lindstöm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0