SaraIdaSofia! -

Hallå i stugan!

Imorse så vaknade jag en aningens sent, men jag var i god tid på jobbet =) Väl där så vandrade vi ut klockan halv 9 och sedan var vi ute till klockan 2. Strångt gjort!! Men nu när jag kommer hem i lugnet så känner man att det tar på ganska bra att vara ute sådär länge, för nu är jag helt slut! =P Men vi hade ju iaf tur med vädret, när de väl vart vindstilla och vi satt ute i bräntebacken och åt kebab så kände man verkligen att solen fortfarande är varm =)

Imorgon fyller min kära mor år! Grattis i förskott! Så imorgon blir det att jobba och sen att åka ut till hon och fika =) Kanoners! !

Nu är jag hemma och inväntar min man som nog snart kommer knallandes in genom dörren. Då blir det att fixa lite middag och sedan får vi se vad kvällen bjuder på.. Klockan 8 är det iaf IDOL och de ligger inplanerat! Så är det!

Näe nu ska jag lägga mig i soffan under filten tills min älskling kommer hem =) Puss Puss

I♥A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0