SaraIdaSofia! -

hej å hopp gummisnopp!

Nu börjar jag komma igång lite iaf! Har cyklat upp till Pernilla och hon bakar och donar på medans jag tittar på och fäller roliga kommentarer =) haha
Snart blir det kalas här och då blir de massa gofika =) hehe. 
Förövrigt så känner jag ingen stor pepp för att jobba imorgon, känns som jag kommer vara bakis föralltid =P
Men de får jag ju verkligen hoppas att jag slipper. 

IKväll blir det så himla lugnt de bara går det att få, jag hade tänkt hyra en filmmed min älskade och bara sitta hemma och mysa i mörkret med lite ljus. Så himla mysigt. Det gillas.

Näe nu ska jag gå och inta pernillas soffa och jag förväntas nog ligga där ett bra tag. Ska se om de är något bra på tv =) Trevlig bakis! 
Skål.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0