SaraIdaSofia! -

hejsan hoppsan!

Igår var ju jag en riktig affärskvinna, jag sålde mitt älskade dataljud för att det aldrig används och så idag så ringer han up och vill ha tillbaka pengarna för att det inte fungerar som det ska... Bullshit säger jag.
Det var inte det minsta fel på ljudet igår, han var här och kollade och vi provspelade och han sa att det var otroligt välskött och ett sånt himla bra ljud. Vilken tokskalle!!!!!!!!!
Ikväll kommer det en kvinna och kollar på min klippan soffa som hon ska köpa. buisness here i come ;) hehe!

Idag har vi kikat på fotboll hela dagen lång, först min käre brors match och sen efter den åkte vi och såg obbolas match och när den var slut så åkte vi tillbaka till Sandvik och såg herrarnas match! Fotboll, fotboll fotboll!!
Nu har vi just ätit middag och ikväll blir det bowling mer V och P. Skojjsigt!

Idag när vi var på ali´s och hämtade mat så förgyllde jag en äldre gubbes dag, jag gick ut från ali´s skrattade som aldrig förr, då sa han att han var nyinflyttad och att jag var den första som han hade sett skratta offentligt och de gjorde honom så himla glad och så sa han att jag ser så himla lycklig ut och det tyckte han var underbart att se.
Sen berättade han en historia som slutade såhär:
En kvinna sa till sin man:
- If you were my husband i would poision your coffe!
- If you were my wife i would drink it immediate!

Hahha himla rolig figur han var!!

Btw, jag har köpt en ny mobil som bara är så himla bra

woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0