SaraIdaSofia! -

hooked up!

Haha! Ja jag sägr då de!
Jag ringde till boxer och tänkte höra om kanaler, jag fick då veta att eftersom jag vart kund tidigare så konverterar dom mitt kontantkort till ett abbonemang med samma kanaler.
Då ingår startavgiften på 795:- och dom två första månaderna är gratis och även första halvåret bjuder dom på kortavgiften.
Kanon tänkte jag och sa att jag skulle återkomma för jag skulle bara prata med min käre sambo!
Jag ringde alex och vi konstaterade att det var ju hur bra som helst! Så jag ringde upp och skulle täckna detta.
Jag fick då prata med en filur som hette Robin. När jag berättade vad den första killen sagt sa Robin att något sådan avtal finns inte. de skulle ju dom förlora på. Men han kunde ge mej et annat bra erbjudande. aha tänkte jag va är de då, jo du kan få en inspelningsbar boxer för 1 kr men då måste du binda dig i  24 månader. INGE GRATIS där inte. så jag tackade nej och sa att de första erbjudandet lät mycket bättre, men då sa han att de inte finns något sådan erbjudande. Nähä hejdå!

Efter jag funderat ett litet tag ringde jag upp igen, fick då prata med en Tjej. Å vips så fanns de där erbjudandet igen som Robin gjort så klart för mig att det inte fanns. Lycklig som jag vart så tecknade jag det. Ganska bra faktsikt.. Så nu har vi massa kanaler igen =)
Första halvåret bjuder dom på korthyran
Ingen startavgift (795:-)
Två första måndaderna gratis (159*2)

Ganska bra om jag får säga de själv! =)
Näe nu ska jag åka och sola =) Kan också meddela att jag är ledig även torsdag och fredag.
Hela veckan har varit "just another day off"
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0