SaraIdaSofia! -

Söndagens söndag!

Godmorgon!
Igår blev en sen kväll, Alexander hedde igång en film när jag skulle bädda ner mig i soffan något som var tänkt att vara bara typ en kvart. Så då blev vi tvugna att se klart filmen så klockan halv 4 intog jag sängen =P Hehe!
Så imorse var det tungt att kliva upp även fast klockan var halv 12!

Imorse har jag städat undan lite skit från igår och nu är även Alexander uppe. V och P skulle komma förbi med barnen strax sen får vi väl se om jag och P åker på badhuset.. Det är ju inte helt bestämt ännu!
ikväll på 4 klockan 21 så är de en bra "filmserie" Kommissarien och havet.

Näe nu ska jag göra nått vettigt!
Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0