SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Nu är jag nyvaken men är ändå sjukt trötter.. Inatt så var jag och mor och gjorde Alex jobb så Alex fick sova ut en natt!! Himla snällt gjort av oss där!! Japp Japp!
Det gick då bara bra iaf och tror inte vi gjorde något fel!!

Nu håller ja på att göra mej i ordning och sen ska jag åka och träffa Sandra och låta dom små busa av oss medans vi njuter av det fina vädret =) Himla trevligt!!

Btw.. Igår så åktre jag ju till Emmson och hon lurade med mej på någon "hårmodelluttagning" mest bara på skoj för att vi skulle ha något att göra =p Tror ni inte att vi kom med då???
Nu är jag sjukt nervös över vad dom ska hitta på med mitt hår, men jag vet att jag ska inte klippa mej och dom skulle ha blondt som utgång typ med lite olika blonda färger och en hel del mörkare bruna!
Kommer nog bli skithäftigt! Kan man ju hoppas iaf!
haha men kul var det. Sen åkte vi hem till Emma och snackade lite skit och fikade =) Super!!

Nu ska jag göra mje klar så Sandra inte behöver vänta på mej alt för länge =P haha !
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0