SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Nu har vi nyss vaknat till liv här och älsklingen håller på att tillaga en "helgskinka" som vi ska ha på mackan till frullen!! Himla mumsigt!!
Jag har just kommit ut från duschen och nu sitter jag bara och inväntar el frukosten!
Sen blir det att åka över till Obbola och hälsa på Rebecca och snacka lite skit!! Vi är faktiskt riktigt bra på de där med att snacka skit =P haha!! Näedå men de blir himla trevligt!!

Idag är sista dagen innan jobbet drar igång igen, måste säga att det har vart otroligt skönt att vara ledig och jag ser inte riktigt fram emot att befinna mej imorrn 06.00 på jobbet!! Nix de gör jag inte!!
Näe nu ska jag gå och föna håret!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0