SaraIdaSofia! -

Grilltajm!!

Nu har vi nyss kommit hem från staden där vi var förbi och hälsa på Alex farmor och farfar och sen åkte vi och kikade på min fotbollsträning!
Nu är vi hemma och jag hade tänkt att gå på konsum och handla middag medans Alex är och kopplar nå ljud i bilen.. Allt detta jobb med bilar, jag blir knäpp!! aja så kan de gå =P Jag är iaf himla sugen på att göra en rödvinsmarinad och grilla lite kött!! Det skulle ju inte sitta fel någonstans!!

Ikväll blir det nog rätt lugnt, blir kanske lite spel eller nått det får vi se!
Jag har dock mått lite halvdåligt idag och känt mej allmänt sliten i kroppen.. Ryggen är lite sämre och jag kokar typ upp av allt!! Inte så värst glamoröst!!
Aja..
Nu ska jag kila Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0